Så er vi i gang i ny kommune.

Publisert av: aase.refsnes Publisert: 09. januar 2020

Hei alle sammen

Da håper vi i styret at dere alle har hatt en fin juleferie og fått feiret inngangen til det nye året!

Nytt år og ny kommune, og vi kan endelig si at Asker SV dekker Asker kommune.

Vi er godt i gang med det nye kommunestyret og utvalgene, og dere som følger med i media ser at våre kommunestyremedlemmer er aktive på alle fronter.

Debattinnleggene i Røyken og Hurum Avis (RHA) og i Budstikka prøver vi også å referere på sosiale medier (SoMe) som Facebook og vår hjemmeside.

Facebook (FB)

Vi har en egen Facebook-side hvor alle kan skrive kommentarer og lese innlegg. Der inviterer vi til åpne  møter og arrangementer.

FB-siden finner du her Facebook Asker

Hjemmeside

Vi har fått liv i vår hjemmeside på nettet. Tore Sandvik har påtatt seg den store oppgaven det er å holde siden oppdatert. Her finner du også informasjon fra Asker SV litt mere systematisk enn på FB. Vi vet også at det er en del av dere som ikke er på FB men som er på nett.

Besøk vår hjemmeside og  klikk litt rundt omkring og bli kjent.

Vi prøver å lage en side hvor det er lett og finne fram og som har aktuelt stoff først og fremst fra Asker SV.

Kom gjerne med tilbakemeldinger; ros eller ris. Er det noe du savner?

Årsmøte i Asker SV

Dato for årsmøtet er Torsdag 12. mars 2020. Her vil det komme masse info etter hvert.

Møte i kommunestyret

Neste møte i kommunestyret er tirsdag 28. januar. Vi har gruppemøte i Asker rådhus mandag 20. januar kl 1800-2000. Der går vi igjennom sakene som skal opp i kommunestyret. Sakskartet til kommunestyret vil du etter hvert finne HER. Gruppemøtene er åpne for alle våre medlemmer. Mer info finner du på vår hjemmeside.

Brit Riise Fredheim

Leder Asker SV