Årsmøtet 13.03. er avlyst

Publisert av: aase.refsnes Publisert: 10. mars 2020

Koronaviruset påvirker oss også:

Kommunedirektøren har sendt ut følgende melding:

Om arrangementer i Asker kommune

Vi ønsker å være føre var, og gjøre det vi kan for å utsette og redusere smitte. Samtidig er det behov for å mobilisere ressurser som kan avhjelpe de tjenesteområdene som opplever størst press nå.

Kommunedirektøren ber derfor alle vurdere nødvendigheten av møter og seminarer. Dersom møtene er nødvendige og avgjørende for ledelse og drift av kommunen, går de som planlagt, eller det må tilrettelegges for alternativ møtegjennomføring. Hovedregelen er at inntil videre skal kurs, samlinger og seminarer som ikke strengt tatt må gjennomføres,  utsettes eller avlyses. Dette av hensyn til både «karantenerisiko», smitterisiko og kapasitet.

Samfunnstjenester og samfunnsutvikling

Folkemøter, medvirkningsmøter eller informasjonsmøter med interne og eksterne deltakere utsettes hvis mulig.

Styret har derfor bestemt å avlyse årsmøtet. Vi kommer tilbake med mer info om det er mulig å avholde årsmøtet på et annet tidspunkt, men vi må nok regne med at det ikke vil bli avholdt før påske.

Hvis du vet om noen som hadde tenkt seg på årsmøtet, sjekk om de har fått med seg avlysningen.